طرح استعدادیابی و توان افزایی راهبران کارآفرین آینده

تعداد بازدید:۲۱۵
طرح استعدادیابی و توان افزایی راهبران کارآفرین آینده

دانشگاه صنعتی شریف و به طور خاص دفتر" خلاقیت و گسترش کارآفرینی دانشگاه با یادگیری و درس آموزی از موفقیت های حاصله در پرورش نخبگان و کارآفرینان برگزیده سیستم استارت آپی کشور طی بیش از دو دهه گذشته و به عنوان طلایه دار ،آموزش تربیت و پرورش استعدادهای ناب در پاسخ به این مسئله سرنوشت ساز کشور اقدامات متعددی را به شکل علمی و عملیاتی دنبال کرده است تا بتواند تجربیات موفق خود و به روزترین روشهای پرورش استعدادهای آتی در دنیا را به طیف وسیع تری از مخاطبان ایرانی و بین المللی ارائه نماید از دو سال گذشته نتیجه این اقدامات در قالب یک طرح جدید با نام ستاره شریف یا " طرح استعدادیابی و توان افزایی راهبران کارآفرین آینده (Sharif Talent assessment & Redevelopment "(STAR به جامعه کسب و کاری کشور عرضه شده است.

حال با توجه به اهمیت این آموزشها و ایجاد فرصت برای دانشجویان دفتر خلاقیت و گسترش کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف در نظر دارد خدمات خود را در تابستان ۱۴۰۲ با تخفیف ویژه ۳۰ درصدی به دانشجویان سایر دانشگاه های کشور عرضه نماید.

برای ورود به دوره‌های تخصصی ستاره شریف احتیاج به هیچ پیش نیاز یا زمینه‌ی خاصی نداری، در این طرح ویژه میتونی دوره ها را با تخفیف 30 درصدی تهیه کنی.

  در این دوره ها مهارت‌هایی مثل توانایی تحلیل و پیش‌بینی بازار، توانایی ایجاد تعادل کار-زندگی، مدیریت زمان، توانایی تفکر خلاق، مهارت های گفتاری، مهارت‌های ارتباطی در محیط کار و ... را آموزش میبینی.

#غیرحضوری

لینک ثبت نام:  

   https://zaya.io/0sxoo

ارتباط با ما:

02166166337-8

   کد تخفیف:

university