دیدار و رایزنی رئیس موسسه با مدیر عامل مرکز نوآوری پلنت

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۵ کد : ۲۵۶۱۲ خبر روز
تعداد بازدید:۸۷۴
دیدار و رایزنی رئیس موسسه با مدیر عامل مرکز نوآوری پلنت

 

بازدید از مرکز نوآوری پلنت

 

مرکز نوآوری پلنت در روز شنبه 22 اردیبهشت ماه میزبان جناب آقای دکتر شکوهی، رئیس موسسه آموزش عالی بیمه اکو، سرکار خانم دکتر ادهمی، عضو هیئت علمی موسسه و جناب آقای اسکندری، فارغ التحصیل موسسه بود.
در این دیدار که با حضور جناب آقای دکتر ارسطو، مدیرعامل و سرکار خانم دکتر نورانی، مسئول ترویج اینشورتک‌های مجموعه پلنت برگزار شد، ضمن بازدید از پتانسیل‌های مرکز نوآوری پلنت، در رابطه با چهارچوب‌های عملی توسعه همکاری‌های میان این مجموعه و موسسه آموزش عالی بیمه اکو بحث و تبادل نظر گردید.
جناب آقای دکتر ارسطو ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه موسسه آموزش عالی بیمه اکو در رشد و توسعه صنعت بیمه کشور، به تشریح فعالیت‌های مرکز نوآوری پلنت پرداختند. ایشان فعالیت‌های پلنت را بر سه محور اصلی از جمله 1) حمایت از شکل‌گیری ایده‌ها در زمینه بیمه و مالی 2) کمک به رشد ایده‌ها در قالب شتاب‌دهنده و سرمایه‌گذاری روی آن‌ها 3) ارتباط با دانشگاه و صنعت و برگزاری رویدادها عنوان کردند.
جناب آقای دکتر شکوهی نیز ضمن تاکید بر اهمیت توسعه فضای نوآوری در صنعت بیمه، از آمادگی موسسه آموزش عالی بیمه اکو برای امضا تفاهم‌نامه همکاری با پلنت و برگزاری اولین رویداد مشترک در راستای حمایت از ایده‌های اینشورتکی و فینتکی دانشجویان و اساتید دانشکده صحبت کردند.