نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دانشگاه علامه‌طباطبائی

۲۲ مهر ۱۴۰۳ | ۱۲:۲۱ کد : ۲۶۷۷۷ اطلاعیه
تعداد بازدید:۹۹

معاونت آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی اطلاعیه و شیوه‌نامه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی دوره‌های روزانه و نوبت دوم(شبانه) سال تحصیلی 1404-1403 دانشگاه علامه‌طباطبائی را منتشر کرد.
در این اطلاعیه آمده است: ضمن عرض خیر مقدم و تبریک به پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری سال تحصیلی 1404-1403 فرایند ثبت‌نام در دو مرحله؛ ثبت‌نام الکترونیکی و ارائه اصل مدارک به‌صورت حضوری انجام می‌شود.
1-    زمان ثبت نام غیر حضوری (الکترونیکی) از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 23 مهرماه تا ساعت 24 روز چهارشنبه 25 مهرماه 1403 انجام می‌شود. لازم است همه پذیرفته‌شدگان با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان به نشانی https://ems.atu.ac.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
2-    زمان ثبت نام حضوری از روز شنبه 5 آبان ماه تا روز چهارشنبه 9 آبان ماه 1403 بر اساس برنامه زمان‌بندی مندرج در سایت دانشگاه، در دانشکده محل تحصیل است.

•    ثبت نام قطعی در دو مرحله( غیرحضوری و ارائه مدارک) انجام می شود، در صورتی که هر یک از مراحل بر اساس زمان بندی اعلام شده انجام نشود، انصراف از تحصیل تلقی خواهد شد.

برای اطلاع از شیوه‌نامه، مدارک مورد نیاز و فرآیند ثبت نام، آدرس atu.ac.ir و سایت معاونت آموزشی به آدرس edu.atu.ac.ir را دنبال کنند.


لینک دانلود فایل